Diskuze
Komentáře
Přehled komentářů
pana Cettla si tu myslím váží víc lidí, ale nic to nemění na tom, že pokud se s někým má jednat a je někdo schopen současnou situaci řešit, je to jedině on. Určitě je to zákon padajícího...Francouzi tlačí na něj, on tlačí na své podřízené a ti tlačí na nás, jako na provozovatele, ale nic nejde donekonečna!
Re: Re: Re: schůzka
(Makačenko, 20. 11. 2013 19:38)
Já si třeba pana Cettla jako člověka nevážím vůbec!! a to říkám naprosto jednoznačně a všechny schůzky, které jsem s ním měl mě v tom utvrdily !
Jestli pana Cettla v něčem uznávám, tak pouze jako tvrdého businesmana, který má vždy na vše odpověď a statečně hájí pouze zájmy HDS a na nájemce, bohužel nahlíží jen jako na lupiče, kteří se mají moc dobře.
Kdo napíše že je pan Cettl dobrý člověk, buď je blázen, nebo příbuzný.
Pozvánka
(Jiří Cettl, 19. 11. 2013 19:03)
Vážení provozovatelé ,
chtěl bych Vás pozvat na setkání provozovatelů prodejen se zástupci společnosti
HDS Retail Czech Republic, a.s., které se koná ve čtvrtek 28.11.2013 od 12:00 hod.
v prostorách Autoklubu ČR, Opletalova 29, Praha 1 – Smetanův sál .
Plán setkání :
1/ Úvod – Ing. Richard Kalhous, Generální ředitel HDS Retail Czech Republic, a.s.
2/ Bodové hodnocení prodejen .
3/ Inventarizace prodejen – vyúčtování .
4/ Mystery shopping .
5/ Diskuze .
Jsem si vědom toho, že pro některé z Vás může být cesta do Prahy komplikací, přesto bych
uvítal co největší účast provozovatelů prodejen z celé České republiky .
Děkuji
S pozdravem
Jiří Cettl
Re: Pozvánka
(odbory Relay, 20. 11. 2013 18:38)
Vážený pane Cettle,
děkujeme za pozvání i za snahu FM upozornit provozovatele na Vaše pozvání.
S pozdravem
Tým OR
objednávka
(Ludek, 18. 11. 2013 22:18)Tak jak se Vám objednáva přes nove dodavatele. U Geca mi vadi ze neni videt cena za kolik uz mam objednano. Vzdy sem si vyjel jakou mam zasobu a kolik dni mam do 14dni a v te hodnote sem si objednal. Mozna by to slo nejak udelat aby to pronasobilo hodnotu kdyz je to v exlu.
Re: objednávka
(Janča, 20. 11. 2013 15:16)To máš pravdu,Geco,to je jen sešit,jak se říká,a ve finále konečnou cenu není vidět,CTC mě dnes poprvé zavezlo,katastrofa,půlka zboží nebyla moje,a mě i chybělo zboží dle DL,ale je to prvozávoz,tak snad ,je to v plínkách,čas vše napraví,řidič v pohodě,spletli se asi ve skladu.
Jakou formu zvolit
(west, 12. 11. 2013 20:46)Zkusme se v nově zvolené záložce Jakou formu zvolit na něčem domluvit
Re: Jakou formu zvolit
(odbory Relay, 15. 11. 2013 19:05)
Ano, souhlasíme, že je třeba začít dávat konkrétní smysluplné návrhy. Pro tento účel bude zřízena nová složka kde se může každý vyjádřit jak by upravil asi nejpalčivější problém bodové hodnocení, inventury a kontrolní nákupy.
Takže si promyslete návrhy co a jak, naše skupina již má něco připraveno, jen doladíme podrobnosti a půjdeme to řešit.
Váš tým OR
Re: Jakou formu zvolit
(Pina, 20. 11. 2013 15:13)
máme možnost se vyjádřit na:
https://odboryrelay.estranky.cz/clanky/bodove-hodnoceni-body-ke-zmene.html
k bododovému hodnocení
Šokující zjištění
(Soňa, 19. 11. 2013 15:56)
Ahoj všem,
chci napsat co se mi nedávno stalo. V autobuse jsem potkala jednoho stálého zákazníka, který ke mě přestal chodit. Tak jsme se pozdravili a ptám se co že se u mě takovou dobu neukázal, jeho odpověď mi vzala dech. Řekl, u Vašeho kolegy jsem slyšel za jakých podmínek pracujete, já jsem v odborech proto aby ostatní takto pracovat nemuseli, nenavštěvuji prodejny Relay pokud vím co se za Vašemi usměvy skrývá, pokud nadnárodní společnost vytlačuje malé drobné české trafikanty ale chování ke svým lidem má jako v nuceném táboře, tak tam já chodit nemůžu a radši zajdu u nás do malé trafiky která patří soukromníkovi.
Otázkou je jak se na toto dívají i ostatní zákazníci, to že pracovat v Relay není med se už všeobecně ví. Co když je více lidí co si řeknou já nebudu chodit tam, kde se neumí slušně chovat ke svým zaměstnancům (i když nejsme zaměstnanci) lidé začínají asi být citlivější na toto téma a i to svědčí o společnosti jaká vlastně je. Defakto to lze chápat, že využívají strachu lidi, že příjdou o práci.
realita hodnoceni
(Jag, 18. 11. 2013 16:11)Mohu osobně potvrdit ze i nám se stalo, ze nám bez milosti bylo strzeno vše najednou a nám zbylo 10000kc pro jednoho.
informovat
(omona, 17. 11. 2013 12:10)Take souhlasim s tim poslat informace na co nejvyssi mista. Klidne i do francie. A nechala bych zkontrolovat smlouvy nejakeho pravnika. Asi by ve francii koukali co se tady deje. Myslim si ze je to bude zajimat. Kontroly usmernit.
dopis
(nanuk, 16. 11. 2013 20:19)můj názor je takový,aby jsme informovali vedení,jak pana Kalhouse,tak vedeni v hlavní centrále .
KONTROLY
(omona, 14. 11. 2013 21:23)Souhlasím s tím že je nutné vše projednat. Ubrat na kontrolách, aby někdo chodil po prodejně a pomalu bílou rukavičkou zkoumal zda je mezi sušenkami prach. To je fakt síla. Pomalu člověk na nic jiného nemyslí než - jejíž tuhle chybí jedna lahev pití, tuhle je jeden časopis na křivo a tak dále. To je fakt stresující. Měli by si uvědomit fm a tam ve vedení, že někteří z nás se jsou samoživitelé a to co v poslední době dostávám za celý měsíc vstávání v 3 hodiny ráno je opravdu směšné. To třeba mě trápí a odráží se to na mé náladě a práci protože se samozřejmě zákazníci poznají že Vás něco trápí a že nemáte chuť se smát. Práce mě donedávna bavila teď to tak bohužel není, a přemýšlím že to zabalím.
Re: KONTROLY
(Praha, 15. 11. 2013 17:05)Tak kontrola je třeba, nebudeme si lhat kdyz by nebyla kontrola nebo nejaka sankce tak buhvi jak by to dopadlo, je zapotřebý ale udelat sankce smysluplne ne demotivacni.
Apeluji na rozšíření stránek po provozovatelých
(Pina, 12. 11. 2013 15:49)
1, Ti co už zde jsou by měli navštívit své nejbližšší sousedy v prodejnách z Releye nebo Inmedia a říci jim o těchto stránkách, ať nemají pocit, že jsou sami, ať nepropadaji panice že se nic neděje, že sami nic nezmůžou, vždyť tady se mohou vypsat a vyčistit si hlavu a hlavně zjistí, že ta skepse netrápi jen je.
Čím více reakci zde tím lépe, i když se prakticky komentáře budou opakovat, to nevadí ale aspoň se uvidi kolik provozovatelů je fakt ztrápených. A to, že stojí za to sem psát je i včerejší rychlá reakce p.Cettla i na anonymní reakce provozovatelů pokud jich je hodně je třeba reagovat, protože v jednotě je síla.
Takže navštivte své nejbližší prodejny a zeptejte zda už něco napsali, každý komentář je hlas co tu bude slyšet.
Já už dnes u jednoho provozovatele byla a netušil, že se něco zlomilo, ve mě se také něco zlomilo celý den jsem se na lidi smála, přišlo mi že mám nějaký větší klid a volnost, že to asi nakonec nebude končit tím, že půjdu hledat novou práci. Pa
Re: Apeluji na rozšíření stránek po provozovatelých
(afafa, 12. 11. 2013 18:42)ano to je treba, mam poblizku 4 prodejny, hned zitra je obejdu a je fakt ze osobni doporuceni je asi nejlepsi.
Re: Re: Apeluji na rozšíření stránek po provozovatelých
(Janča, 12. 11. 2013 21:11)sice osobně se s provozovateli setkat nemohu,cc 550km,ale Moravu mi budou kontaktovat moji přátelé,ti jim dají odkaz na tyto stránky,takže snad přibudou další nespokojení provozovatelé.
Re: Apeluji na rozšíření stránek po provozovatelých
(Pina, 13. 11. 2013 19:35)Tak dnes jsem navštivila další a už provozovatelka veděla o stránkach. Sice sem nepsala ale souhlasila, že je třeba radikalně ubrat různých kontrol, dát nám opět větší volnost abychom v práci zase byli spokojený a ne v presu a zas vratili usměvy na prodejny :)
Re: Re: schůzka
(burak, 11. 11. 2013 19:29)